DO YOU LIKE MY BLOG?

Insan-Insan terhebat dalam hidupku.. Dunia dan Akhiratku.




Abah

  •  Nama abah, Azmi bin Hussain. Berkhidmat sebagai seorang guru lebih dari 20 tahun. Sekarang menjawat jawatan sebagai Guru Besar di sebuah sekolah rendah. Berumur 50 tahun. Abah seorang yang tegas. Dalam masa yang sama seorang yang penyayang, baik hati dan suka buat kelakar kt rumah. Peristiwa yang tak boleh dilupakan antara kami, aku pernah hilang seketika di shopping mall ketika abah asyik memilih baju untukku. Betapa paniknya abah, sampai sekarang abah masih ceritakan padaku. Abah, along sayang abah!





Mama

  • Nama ma, Roslina binti Ibrahim. Ma juga seorang guru. Berkhidmat di sebuah sekolah menengah di Kota Bharu, Kelantan. Ma berkhidmat sebagai guru hampir 20 tahun. Sekarang ma berumur 45 tahun. Ma seorang yang sangat baik. Bukan aku saja-saja puji, tapi memang semua orang cakap ma baik. Seorang yang memahami anaknya. Aku boleh bercerita pada ma. Aku sangat rapat dengan ma. Apa sahaja yang berlaku, boleh dikatakan aku ceritakan pada ma dulu. Aku sangat sayang pada ma. Ma, along bersyukur sebab Allah bagi along lahir daripada ibu seperti ma. Love ma!!






Adik 

  • Ini adalah satu-satunya adik yang aku ada. huhuu.. Nur Syamimi binti Azmi nama diberi. Berumur 17 tahun. Tahun ni, bakal menghadapi SPM! Adikku ni seorang yang manjo kededek.. hahaha.. maksudnya manja sangat lol! hehehe.. Sangat suka cari gaduh dengan aku tapi tak sampai 3o mnt harus masuk bilik aku lagi.. boleh buat muka 50 sen. haha.. Sangat suka duduk depan cermin. Suka berpidato depan aku. Suka menyanyi.. suka makan nasi gorang pattaya. Tolong jangan cuba-cuba bagi ayam masak merah, sardin, sambal and apa-apa sahaja yang pedas.. sebab dia akan berair mata dan minum air banyak2. keh3.. Yun sangat sayang dia! sebab dia.. adalah dia!



p/s : sayangi & hargailah mereka sementara mereka masih disamping kita. much love!!



Alhamdulillah, thank you for coming. ♥ Share if you like.

No comments:


 
This blog fully designed by THIS GIRL| Copyright© SRIKANDI BONDA