DO YOU LIKE MY BLOG?

Perkahwinan Di Raja

Petang-petang macam ni, korang buat ape ek.. tidow?? layan citer bollywood kt tv?? makan? @ blogwalking?? hehee.. Apa je yang korang buat, tak menjadi masalah sebenarnya.. Paling penting, korang happy and enjoy kan. So, waktu petang yang kepanasan nih.. apa kata, Yun share dengan korang semua.. Citer ni memang hot dan rasanya dah sampai ke seluruh dunia. Apa lagi kalau bukan perkahwinan Di Raja Britain nih. Perkahwinan di antara Putera William dan Kate . Beruntung Kate nik an. Harap-harap dia pun boleh dapat title 'england rose' jugak sama cam Puteri Diana suatu ketika dahulu. huhuu





Disebabkan terlalu hot!! Menunggu detik-detik bersejarah bagi mereka berdua ni, ramaila yang obses kan! Berbagai-bagai jenis cenderahati yang di buat, sempena meraikan kedua-dua bakal raja sehari ni, So, ape kata korang layankan gambar-gambar cenderahati yang menarik ni.. enjoy!!






 Patung Barbie Kate, Peti Ais ( peti ais satu??)




 Set pinggan, (lau nk guna, xde la gamaknya ya. huhu)



 Koleksi mug






Cenderahati berbentuk sudu 




Jam dinding ( cute kan!! ) 




Transport Card 



Setem ( pic kita? jgn nk berangan! haha)





Special Coin.. (suka2!)




thumdrive pun ada! ( ambik korang.. lalala)




Mini drum ( lau dpt, sure Yun simpan elok2.. hehe)




Macam gini pun boleh?? (erk... >.<'' )


 

Bantal.. ( lum tido, nak mimpi yg mana?? haha )



Bingkai gambar.. :-)



Bestkan keluarga Di Raja nih.. macam-macam dapat! Tapi ingat, tak semua yang kita tak dapat tu tak elok untuk kita. Sebab Allah dah beri yang terbaik untuk hambanya.. Usaha dulu, baru dapat.. insyAllah. Setakat ni dulu, nt Yun upadate lagi yup.. much love!!






Alhamdulillah, thank you for coming. ♥ Share if you like.

No comments:


 
This blog fully designed by THIS GIRL| Copyright© SRIKANDI BONDA