DO YOU LIKE MY BLOG?

Senyum.. Senyum.. Oww! Comelnya..


Tengok aje atas tu? Senyum x? haa.. kan dh senyum.. hehee.. Hari ni, korang ada senyum x? Ada ek.. Senyum kat sape tu.. hehe.. Yun rasa semua orang tahu.. Senyum itu satu sedekah. Senyum jugak memberi banyak kebaikan kepada kita. Apa kebaikannya? haa.. Dengan senyuman, secara tak langsung kita telah memberikan satu exercise pada otot-otot di wajah kita. Dapat hilangkan stress. Tukar kita punya mood, daripada mood xelok kepada yang lebih elok, dapat happykan orang di sekeliling kita. dan banyak lagi la..nt korang sambung ek.. hehe.. Bestkan senyum ni.. Nanti, senyum banyak-banyak tau. Tapi, senyum tu biarlah bertempat. Tak kan la duk sorang-sorang pun, korang nak senyum kan.. hehehe

Kalau bagi diri Yun sendiri.. senyum ni  memang banyak memberi kebaikan Dalam kehidupan seharian, kita digalakkan senyum antara satu sama lain.  Tak gitu? Yun kan seorang setiausaha, jadi semestinya memberi senyuman terhadap semua yang ingin berjumpa dengan bos Yun. Tak kira la sama ada time tu, Yun terlalu sibuk atau pun serabut. hehe.. Bila time cakap dalam telefon pun.. senyuman memberi impak yang cukup besar. Contohnya, time tu Yun gembira.. Jawab panggilan telefon pun mestilah dengan penuh ceria.. Kadang-kadang, pemanggil yang ready nak marah kita pun boleh jadi cool. hehe.. Hebatkan penangan senyum nih? 

Apa kata, mulai sekarang.. Berikan lah senyuman pada sesiapa sahaja. Asalkan bertempat ya. Oleh itu, senyum selalu..!! Yun tinggalkan pada korang, satu lagu senyum.. Moga bertambah kemanisan senyuman itu. Bertambah kemanisan taqwa.. Amin.





Much love!! Wassalam..


Alhamdulillah, thank you for coming. ♥ Share if you like.

No comments:


 
This blog fully designed by THIS GIRL| Copyright© SRIKANDI BONDA