DO YOU LIKE MY BLOG?

Jom Lepak di Bangku Kosong


Kali ni Yun nak join satu segmen baru.
Ni pertama kali Yun join segmen Bro Hasrul.


 Korang nak join tak?
Kalau nak join, klik je kat bawah ya.


Korang yang nak join tu perlulah blogger baru 
& punyai follower kurang dari 500 orang.
Jadi, secara automatik & autokratiknya Yun TERCALON! 
hehehe.. ^_^ 


p/s : penghargaan buat Bro Hasrul atas keprihatinan terhadap kami, golongan newbie. Tenkiu!


Much love!! Wassalam..

Alhamdulillah, thank you for coming. ♥ Share if you like.

16 comments:

not irene said...

salam perkenalan
saya pon dari bangku kosong
jemput ke blog saya
memyselfandnotirene

Srikandi Bonda said...

Wsalam. Terima kasih irene. InsyAllah, Yun menyusul nanti. =)

Nurul Hamimi Awang Japilan said...

salam ziarah. dtg n follow blog srikandi bonda =D

Jahidih Saili said...
This comment has been removed by the author.
Srikandi Bonda said...

W'salam. Terima kasih Hamimi.. InsyAllah Yun menyusul ke blog kamu ya. =)

Srikandi Bonda said...

W'salam. semoga ukhwah yang terjalin berpanjangan ya Jahidih Saili. ^_^

Rahmad said...

salam singgah sambil follow..hehe

Srikandi Bonda said...

Terima kasih Rahmad.. =)

Jerung Gergasi said...

singgah sini jap, & jadi follower ke 48 =)

misz athiqah said...

salam..jenguk jengah anda di sni dari blog BK... be ur nest follower too...=)

Misz Nuriz said...

pahtu,
misz nuriz nie x layak doh ko nok join???

bungaitucantik said...

haaalluuu...
see ur link at blog bgku kosg..
i'm here n folow u, see my blog too..
weee...

Srikandi Bonda said...

Terima kasih Jerung Gergasi.. =)

Srikandi Bonda said...

Tenkiu misz athiqah.. ^_^

Srikandi Bonda said...

hehe.. misz nuriz kan sudah 500 ++.. ^_<

Srikandi Bonda said...

hello miss bungaitucantik.. tenkiu. i will..insyAllah. ^_^


 
This blog fully designed by THIS GIRL| Copyright© SRIKANDI BONDA