DO YOU LIKE MY BLOG?

Bila Yun dah mula pasang angan-angan..


Yun minat baca buku cerita..
Daripada kecik sampai besar nih,
memang banyak koleksi buku cerita..



 Dulu-dulu,
masa kecik-kecik..suka baca buku kartun..
koleksi buku kartun walt disney tu, memang penuh gerabak. hehee



 Bila dah mula bersekolah..
Yun suka baca buku cerita penyiasatan..
Contohnya, koleksi daripada Siri Misteri.
Olahan dalam bahasa melayu daripada karya Enid Blyton's.
Koleksi buku Harry Porter? Suka sangat...
Korang pernah tak?? hehehe..



 Sekarang, dah menginjak ke dewasa..
Yun suka baca novel..
Cintan-cintun.. Kekeluargaan..
Novelis kesukaan Yun,
Anis Ayuni, Damya Hanna, Mimie Afinie,
Sharifah Abu Salem, Ramli Awang Murshid, Habiburrahman El Shirazy.. 
Ramai lagi lah.. Korang pun mesti minat kan??







 Yun ada jugak simpan impian, nak menceburkan diri 
dalam bidang penulisan ni.
 Bila tengok blogger kita buat cerpen, macam Bro Wacana..
Makin bersemangat Yun nak cuba buat novel dalam blog nih.



 Agak-agak, boleh tak? Korang nak baca tak?
Nanti, boleh korang komen kan.. hehe..



 InsyAllah, ianya akan menyusul.
Doakan ya.. Moga impian Yun tercapai. 



 Much love!! Wassalam..

Alhamdulillah, thank you for coming. ♥ Share if you like.

9 comments:

Cik Nathrah said...

aaaa. tulisss2. sis suka baca jugak. tp sknrg da jarang baca. time sekolah dulu rajin. well tgh remaja. nk berangan2 haha

Srikandi Bonda said...

hehehe.. insyAllah sis. nt lau Yun post, sis tlg komen ek. ^_^

Jahidih Saili said...

Mestilah nk baca...buat yg trbaik k :)

Srikandi Bonda said...

Jahidih Saili.. t.kasih d atas sokongan. i will do my best! InsyAllah. ^_^

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...


di mana ada kemahuan, di situ ada jalan. kalo dirasakan bersedia utk harungi cabaran2 dlm bidang yg nk diceburi tu, teruskan ajer..good luck!

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Fitri Senin said...

Yun..fit pun suka baca buku..tp skrg ni ssh sket nk hbskan satu buku yg nipis pun..

Srikandi Bonda said...

W'salam. Terima Kasih atas sokongan Blade Edge. Salam perkenalan ya. ^_^

Srikandi Bonda said...

Yeke fit? Yun pun macam tu jugak bila dah sibuk. Pagi petang kerja.. Malam aje lah yang ada masa. Time ada asgment, lagi la tak sempat. hehe.. nanti, Yun post entry novel, cubala baca dan komen ek. InsyAllah, tak panjang untuk satu entry tu. Salam perkenalan ya. ^_^

Jahidih Saili said...

hehe..buatlah yun..mesti best sgt kan?
sy masa kecik dulu dah baca mcm2 jenis buku, novel, komik, majalah, akhbar dll..hehe..bila dah besar mcm ni, komik dgn novel sy xprnah baca dah..


 
This blog fully designed by THIS GIRL| Copyright© SRIKANDI BONDA