DO YOU LIKE MY BLOG?

Dapur & Wanita


Bila bercakap je pasal dapur..
automatik.. korang teringat pada perempuan kan.
Sebab kebiasaannya perempuan la 
selalu duk buat kerja kat dapur.

 Kerja apa.. Masak lerr.. 
Bukan la cakap kaum adam 
tak masuk dapur.. masuk jer.
tapi kebanyakan masuk Makan je la. hehehe
Lain lah :: PCM ::  selalu je kat dapur.. teman rapat lagi.

Yun bukan nak bercerita pasal masak memasak ya.
InsyAllah, kalau rajin ambik gambar ada la entry nanti. hehehe
Yun suka tengok dekorasi..
so, petang ni nak kongsi dekorasi dapur. 

 Yun suka dekorasi yang simple.
Tak banyak gunakan ruang.. dan pilihan warna yang tenang
Paling penting, selalu-selalu la merajinkan diri mengemas dapur.
 Baru la nak masak pun, ada semangat.. ya tak? haha



Jom cuci mata tengok dapur- dapur ni



















p/s : balik kerja nanti.. kemas dapur ok? hehehe.. PEACE!!


Much Love!! Wassalam..

Alhamdulillah, thank you for coming. ♥ Share if you like.

6 comments:

Freaky said...

kan best kalau dapur rumah cantik mcm ni. nak tdo kat dapur punn tape

Untung jadi Bomoh tau

Srikandi Bonda said...

@freaky.. kan2.. kemas je selalu. kalau bersepah, nak makan pun tak ada selera. heehe.. ^_^

dea izzana said...

yay! dea suka deko yang last sekali tu :)

Srikandi Bonda said...

@dea.. suka yg moden ya? hehe.. InsyAllah, moga dpt sebijik macam tu ya. ^__^

Jahidih Saili said...

wah..yun, cantik sgtlah dapur mcm ni..mesti kos utk buat dapur ni mahal sgt kan?

Srikandi Bonda said...

@Jahidih Saili.. Kalau betul2 tiru material, memang la mahal. tapi, alah membeli, menang memakai bukan? hehe.. Kita guna je yang biasa.. ambik cara deko & warna pun, dh ok. ^_^


 
This blog fully designed by THIS GIRL| Copyright© SRIKANDI BONDA