DO YOU LIKE MY BLOG?

Penangan Wanita Berusia

Petang semua.. Kali ni, Yun nak berkongsi dengan korang tentang penangan wanita berusia.. hahh?? Penangan ape nih.. hehehe. Korang pernah dengar tak, lelaki seusia 2o-an berkahwin dengan wanita berusia 80-an?? haa... Pernah kan? Ke x?? Meh Yun nak citer sikit.

*
*
*
*
*
*




Pasangan pertama nih, ialah perkahwinan di antara Reinaldo Waveqche dan Adelfa Volpes. Kalau korang nak tahu, Reinaldo ni baru berusia 24 tahun ketika menikahi Adelfa yang sudah pun berusia 82 tahun. Bayangkan, jarak umur sebanyak 58 tahun boleh menyatukan mereka. Kebanyakan akan cakap.. ni semua mesti pasal harta.. haa.. betul kan? Apa pulak yang Reinaldo ni cakap.. Dia cakap, dia menyukai wanita yang lebih berusia.. dan mengagumi semangat wanita ini untuk hidup. Betul ke? Korang percaya tak?? Haa..

next..

*
*
*
*
*
*


Haa.. pasangan ni mesti korang kenal kan?? Sape yang tak kenal, memang tak ambik tahu pasal rakyat M'sia. hehehe.. Ok, ini adalah pasangan terhot yang pernah menggegarkan negara. Perkahwinan di antara Muhammad Noor Che Musa dan Wook Kundur. Kalau korang yang tak tahu lagi, Muhammad Noor berusia 32 tahun ketika mengahwini isterinya Wook Kundur yang berusia 104 tahun. Haa.. jangan ada terlopong pulak. hehehe.. Mereka berkahwin atas dasar saling menyayangi dan menghormati. Daripada segi agama, memang sudah jodoh mereka berduakan.Untuk pengetahuan korang jugak, ini adalah perkahwinan Wook Kundur yang ke 21. ^___^

next..

*
*
*
*
*
*


Ni pulak pasangan artis. hehehe.. Sape yang tak kenal dengan Madonna kan.. Penyanyi hebat tu. Ok, Madonna yang berusia 53 tahun berkahwin dengan Luz yang berusia 25 tahun. Percintaan mereka agak panas, sehinggakan kemana sahaja pasangan ini pergi.. mesti ada paparazi yang mengikutnya. fuhh.. Letih kan. Apa pun, Luz terpikat dengan Madonna bukan kerana harta. - Sekali lagi!! hahaha


Yun sempat share tiga pasangan sahaja. So, korang fikirkanlah.. Betapa hebatnya penangan wanita berusia nih. Bukan semua lelaki perlukan perempuan muda dan cantik. Jika hanya kecantikan luaran, semestinya ianya tidak akan kekal. Oleh itu, serlahkanlah kecantikan dalaman yang ada pada kamu ya wahai muslimah ku semua. Selamat beramal..

Much love!! Wassalam


Alhamdulillah, thank you for coming. ♥ Share if you like.

2 comments:

Pembawa_Wacana said...

ha ha ha...tapi macam sebab harte je sumer tu...:)

Srikandi Bonda said...

hehehe.. kalau macam kes kat atas tu.. mereka shj y tau.Wallahualam.. =)


 
This blog fully designed by THIS GIRL| Copyright© SRIKANDI BONDA