DO YOU LIKE MY BLOG?

Wacana Pengenalan Bersama Bro Wacana

KLIK SINI

Salam Jumaat semua..Pagi ni, ada lagi wacana dari Bro Wacana kita nih. So, sapa yang nak join klik atas ya. 

Nama sebenar saya.. Nurul Ameera Azmi. hehehe.. Ok, nama bagi blog nih Srikandi Bonda. Sebab apa letak nama tu.. sebab Yun anak sulong dalam keluarga. So, memang kena jaga keluarga. Tu lah yang jadi Srikandi. Di mana menjaga blog ini juga ya.. hehe.. Bonda pulak sebab, Yun sayang sangat mama Yun. Mama adalah keutamaan dalam hidup Yun. Dalam penulisan blog ni pulak, lebih suka bahasakan diri 'YUN' sebab tu nama panggilan kat rumah. Nampak lebih mesra dengan rakan-rakan blogger. Kita kan satu keluarga. Betul tak?? hehehe.. 

Blog ni dilahirkan oleh Yun dengan bantuan Incik Blogspot.. pada 19/4/2011. Baru berusia 18 hari ya. Muda sangat la kan? hehehe.. Dalam 18 hari ni, blog ni ada 19 orang follower. Terima kasih buat sahabat blogger yang sudi. Harapan Yun, dengan adanya wacana dan segmen yang dibuat oleh blogger-blogger otai ni.. menyuntik semangat kami yang baru je berjinak-jinak atau istiqamah untuk terus berblog ni. InsyAllah.
Blog Srikandi Bonda ni berkisarkan kehidupan Yun.. Kerjaya Yun.. Ada jugak info yang Yun rasa perlu dikongsikan dengan rakan-rakan. Moga-moga Yun dapat memberi manfaat atas ilmu yang Yun perolehi. Yun ni simple orangnya.. Oleh itu, blog pun simple je la kan. hehehe..

Okeh! tu sahaja lah pengenalan blog Yun. Moga-moga kita semua dapat berkongsi ilmu ya. Selamat beramal dan senyum lah! hehehe..

 p/s : Sesiapa yang dh follow Yun.. nanti bagitahu ya. Takut Yun yang terlepas pandang. tenkiu!

Much love!! Wassalam

Alhamdulillah, thank you for coming. ♥ Share if you like.

2 comments:

Misz Nuriz said...

salam p'kenalan yun..
slmt datang ke dunia penulisan di alam maya... :)

Srikandi Bonda said...

w'salam. terima kasih misz nuriz. Selalu bagi galakan pada yun. sayang kamu. =)


 
This blog fully designed by THIS GIRL| Copyright© SRIKANDI BONDA