DO YOU LIKE MY BLOG?

Rayuan Yang Comei

Pagi semua..!!

 Korang dah sarapan?
Agak-agak apa menu sarapan pagi ni ek?

Rezeki Yun pagi ni..
ialah nasi lemak.
nyummy.. Alhamdulillah.

 Bukan pasal makanan ya..
Cuma Yun nak tanya..
korang buat sendiri ke sarapan tu?
@  merayu-rayu dengan
mama @ mak @ ibu tersayang 
untuk masak? hehehe
 Kalau lapar..
mesti semua pakat merayu
dan buat muka ala-ala comei 
depan mama masing-masingkan??
hehehe..

 Tadi, time duk sibuk je Yun
siapkan sarapan dengan mama..
Kucing kesayangan.. mengiow je.
haa.. jangan ingat korang je yang tau lapar ya.
Haiwan kesayangan pun sama.. 
Ce check.. ce check..

 Ntah-ntah, korang buat tak dengar pe.. 
hahaha..

Jom, kita tengok 
aksi miow yang comei ni
merayu untuk makanannya..
ala-ala aksi comei korang tu.. 


 Merayu dengan aksi yang comei!!




p/s : pastikan korang bagi binatang peliharaan makanan.. PEACE!


Much Love!! Wassalam..

Alhamdulillah, thank you for coming. ♥ Share if you like.

8 comments:

Elle Elyssa said...

elle kalau hari bekerja elle beli kat gerai bawah je. hari cuti buat sendiri. sedapnya breakfast dgn nasi lemak

NoRa DaDiLLa said...

omeynya kucen tu! gerammmm..... grrrrrr....

Srikandi Bonda said...

@elle.. sama la. hari ni cuti, bolehla buat sarapan. ^_^

Srikandi Bonda said...

@nora.. comeikan?.. gebu ngat! ^__^

cucu umie said...

rumah ayie tak xad kucing lh..hehe btw, kaalu pagi time cuty nie biaselah mi yang masak..bgun jer trus siap2 solat n then makan.. hehe

Srikandi Bonda said...

@ayie.. xde ya? xpe2, mana tau akn ada nt.. hehe.. owh, mi y msk. ni memang suka bt aksi comei dpn umie la ya. ^__^

Misz Nuriz said...

uwaaa...lapor..
x bekfes pun ari ni..huk3

Srikandi Bonda said...

@misz nuriz.. meh2, kita brkfast ngan kek S.R .. haha ^___^


 
This blog fully designed by THIS GIRL| Copyright© SRIKANDI BONDA